Resultat lördag
LD:
Han var en aningen orolig när jag satt upp och ville inte riktigt stå still och när jag skrittade fram var han lite tokig av sig men allt eftersom att jag travade och galopperade så lugnade han sig och jag tänkte att han skulle vara hur lugn som helst nu ute på framhoppningen men oj så fel man kan ha. Det var rodeo typ som gällde, han bockade, sparka bakut, hoppade och studsade och halvt skenade runt med mig där inne, det var någon som sa "Oj, vilken överraskning, det trodde man inte om honom" eftersom att han ser ut att vara så seg av sig typ. Inne på själva banan sedan så lugnade han sig lite men var ändå pigg men vi nollade och han var jätte duktig, fick rosett!
LC:
En aningen lugnare nu på framhoppningen men fick nå glädjeskutt efter att vi hade hoppat ett språng på oxern, mamma stod där utanför och var typ livrädd att jag skulle flyga av eller något. Inne på banan så var han lite tröttare och tvekade på vissa hinder så fick skänkla på honom ordentligt och då hoppade han, dock kanske det inte är så bra att skänkla på hårt när det är stilhoppning och domaren verkade inte gilla mig och Wonder särskilt mycket, slutade på en sjunde plats av ca 20stycken och av ridskoleryttarna slutade jag tvåa.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress