Inga nyårslöften
Har aldrig faktiskt haft något nyårslöfte om jag tänker efter riktigt noga, har aldrig haft godislöfte och fått pengar för att inte äta godis som väldigt många andra i min ålder har haft någon gång under sin vistelse på denna jord. Man äter ju godis om man vill och det är ju inget fel emd att inte äta heller, okej de som är smala och säger att man blir tjock av godis kanske borde få en extrastor chokadkaka nästa gång de är på affären. Jag har ätit chips och godis i mängder och så vitt jag vet så är jag inte tjock, eller?

Tänkte inte ha ett nyårslöfte detta år heller men kommer att sätta upp mål för mig själv, till exempel med träningar, skola och så vidare. Jag tycker verkligen det är helt onödigt att sätta upp saker som att jag ska bli smalare och träna mer, sätt upp mål istället då som att jag ska förbättra min kondition och styrka, inte att jag ska bli smal som en VS modell för de svälter ju sig själva typ blandat med träning. Men ska i alla fall försöka att inte vara lika lat och träna upp min snea dumma rygg som gör ont när den känner för det.


Har du nyårslöften?
Anonym

nej :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress