Onsdag
Vaknade vid nio och gick upp och ner till frukostserveringen och åt frukost, idag blev det ägg och bacon, yoghurt med kalaspuffar och en munk till efterrätt. Sedan gick vi upp på rummet och borstade tänderna innan vi begav oss ut på en prommenad längst vattnet och sedan gick vi upp på den vanliga gångvägen påväg tillbaka till hotellet. Gick ner till poolen och solade ett tag och spelade sedan basket med Jossan i poolen, simmade även lite, sedan upp på rummet och duscha av sig innan vi gick in mot "stan" för att äta, åt spagetti och köttfärssås och de andra åt pizza, jag är inget stort fan av pizza... Gick sedan till en liten butik och köpte två par låga converse, inte äkta men ändå, blev ett par lila och ett par rosa, Jossan köpte ett par rosa och ett par svarta för det var de enda som fanns i hennes storlek. Sedan när vi kom tillbaka till hotellet så la jag mig på balkongen ett tag och lyssnade på musik och sedan drog jag på mig träningskläderna och gick till gymmet, dock var det väldigt varmt där inne så gick på crosstrainern ett tag, körde lite armar, mycket mage och lite rygg sedan drog Jossan med mig ut på en löparrunda, körde intervaller uppför en väldigt, väldigt lång trappa, mjölksyra x1000 blev det. Duschade en sväng och gick sedan ut och åt middag. Blev inte att vi gick så långt utan en annan restaurang på hotelllet som hette Miguel's kitchen & grill. Åt ofilé med potatisgratäng och köttet var helt outstanding, perfekt grillat, jätte mört, jätte super duper gott helt enkelt, åt pannacotta till efterrätt och det var jätte gott det också!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress