Begravning och hoppträning
Det känns som att detta lov har gått väldigt fort för snart är det redan helg igen och på måndag börjar skolan... Idag ska jag i alla fall på begravning i Råneå då min gammelmormor har gått bort. Ikväll är det hoppträning med Wonder, vet inte om jag är direkt taggad eller vad jag är, vill ju rida men vill att det ska gå bra inte att han ska känna sig osäker. Vet i alla fall att jag inte ska göra så mycket om han inte tvekar och om han tvekar så ska jag vara där och säga till honom. Solen skiner ute och min projektplan börjar sakta men säkert att bli klar, dock känns det som att de flesta punkterna handlar om samma saker men, men. Ska gå coh hänga tvätt nu och skriva klart planen innan jag byter om till svarta byxor och en skjorta!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress