Dessa måndagar...
Vem tycker inte att det är jobbigt att gå till skolan en måndag...? Man är alltid så trött när man kliver upp ur sängen och bussresan in till skolan känns extra lång. Mina måndagar är i alla fall alltid så, så fort det är måndag igen så längtar man till det blir fredag och helg igen. Till helgen rider jag min näst sista tävling på Wonders rygg och det enda som är bra med att jag slutar tävla och kanske rida är att mormor slipper vara orolig varje gång jag sitter på hästryggen. Känns rätt sorgligt faktiskt... Nog om det nu, den här skoldagen är över om en timme och då ska jag gå in till stan för att ta bussen hem och lägga mig på soffan och bara vara en stund. Ska och träna på gymmet ikväll och förhoppningsvis bli lite starkare!
Jessica

Tycker det är mer än sorgligt att Du får sluta tävla Wonder då Du snart fyller 19 år. Ni är gjorda för varandra.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress