Keep smiling, keep shining
För jag har lämnat in två radiouppgifter som ska vara inne den 7januari så nu ska jag fira ett tag innan jag tar tag i tentaplugget. Och ja, jag lever även fast min frånvaro lyser tomt här på bloggen dagar som dessa. Det händer inte så mycket i livet just nu egentligen, kommer inte hända så mycket heller den senaste tiden. Längtar till ridningen drar igång nästa vecka, byter ju nämligen grupp och kommer att få hoppa igen, som jag har längtat alltså! Saknar min gosiga vän Kelu som är hemma över jul och nyår, tur att telefonen finns, sänder även en extra kram till Amelia som förlorade sin farmor i den förjävliga sjukdomen cancer som även tog min farfar dagarna innan jul för alldeles för länge sedan. Tänk dagen då man uppfinner ett botemedel mot den sjukdomen, tänk vad många tårar som kommer att slippa rinna och hur många hjärtan som slipper krossas. Har faktiskt hört att det finns människor som dör av hjärtesorg, gud vad hemskt egentligen....
 
Ska nog ta och fixa till utseendet här på bloggen nu när jag ändå sitter här med musiken i bakgrunden och ser den vita snön utanför köksfönstret.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress