Saknar min lilla Jossan...
Även om jag träffade Jossan i måndags så känns det som en evighet sedan, hon ringde mig idag och det kändes som att vi hade hur mycket som helst att prata om även om det mesta som sades handlade om hennes musiklärare. 
 
Nog finns det stunder då hon verkligen går mig på nerverna och jag bara vill slå henne men sedan kommer dessa stunder då hon är den där perfekta systern, ibland känns det nästan som att hon är min storasyster och jag hennes lillasyster då det är hon som ger mig tips om hur jag ska sminka mig och modetips. Sedan kommer de stunder då hon gör illa sig när hon spelar fotboll och då kan jag berätta hur det är eftersom att jag redan har varit med om allt det där. 

Men det jag vill komma fram till är egentligen inget speciellt, alla borde få ha en syster eller bror, vilket som bara någon som bor under samma tak och vet hur livet är i alla stunder. Love you din lilla Justin Bieber tönt, puss!
 
Lisa Radojewska

sv; JA verkligen!
De är ju bra! vilket är ditt favorit pass? :)Om du själv får välja när du har tiden? :)

Kram

elin stridh

göljas på bloglovin? :D

jossan

hahaha nå, gulliga du<3

Svar: puss
Carolina Mella

Fanny

Sv: Det var det också!! :)

elin stridh

åh tusen tusen tack :D

Lisa Radojewska

sv; de låter ju toppen! Kör du 30 min spinning själv eller gruppträning ? :)

Ha en grymt bra fredag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress