Förbannades, jävla, skit!!
Jag må ha en kort stubin och jag må ha ett dåligt humör när jag är trött men fan vad arg jag blev just. Jag vet att vilken jävel som helst kan klippa bort mitt namn från gokartbilderna men det är olagligt? Åtminstone vad jag vet. Alla har sådan vett och etikett i huvudet att man vet att vill man ha en bild så frågar man och vill man ha en bild utan mitt namn kostar det en liten slant för visst är det kul att fotografera men jag vill ju ha lite betalt för alla timmar som jag lägger ned på det, trots att det är en belöning i sig att få så himla mycket beröm. Nu visar det sig i alla fall att mina bilder finns med i en kalender, bilder utan mitt namn på som jag inte har skickat till någon som helst, de är dessutom aldrig publicerade utan mitt copyright på. Visst det står mitt namn högst uppe i det vänstra hörnet med typ storlek 6ppt på texten men bilder har aldrig skickats i originalformat till någon och enda lösningen jag ser är att de har redigerat bort mitt namn. Ne jag är arg, så förbannat arg på denna jävla skit förening just nu... Finns inga ord!!
Alfred

Dislike :( -.-

Amelia

men FYFAN du måste skriva till dom eller ringa? Måste gå att göra någonting ju... <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress