Några hundralappar fattigare..
Blev inga potatisbullar till lunch idag utan mamma kom hem lite tidigare och då gjorde vi potatis och purjolöksoppa innan jag tog bilen och åkte till skolan för seminarium. Efter skolan for jag och tankade och hämtade även ut två nya kursböcker så nu är jag 723kr fattigare men då detta är böcker som är återkommande inom utbildningen är det lika bra att köpa tycker jag. Annars har vi ätit stekt palt till middag med mycket salt fläsk till så tröstig blev man och törstig är man fortfarande.
 
När vi ätit middag så gick jag en sväng med grannens hund Rosso som vi är hundvakt åt till imorgon, var gode kallt ute så lade mig under filten direkt när jag kom hem. Har pluggat och läst igenom det vi ska gå igenom på lektionen på torsdag, imorgon är vi lediga från skolan men ska jobba under lunchen och sedan ska familjen på hockey och se Luleå vs. Frölunda.
 
God kväll på er!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress