K A O S
Vet inte ens vart jag ska börja. Min dag har varit helt katastrofalt kaosartad... Till och börja med var det jätte mycket folk, vilket dock är bra för restaurangens del men en aningen jobbigare för min del. Förmiddagen gick ändå hyfsat bra men vid halv fyra slutade min hjärna att fungera kändes det som. Spillde ut en lyxshake över mig själv, kommer inte riktigt ihåg hur det hände men kommer ihåg att den helt plöstligt bara flög. Sedan tappade jag tänger på golvet och slutligen så skulle jag gå ut med mat till en parkerad bil utanför restaurangen, vad gör jag då? Jo jag halkar baklänges när jag kliver ut i själva restaurangen. Varför? Jo för att det var nyskurat golv och det visste inte jag när jag öppnade dörren och skulle skynda ut med maten till gästen. Tur som var höll jag hela tiden upp påsen så att ingenting gick sönder eller så där. Däremot kommer jag nog ha väldigt ont i handen och höften i morgon. Tur att man inte ska röra på sig speciellt mycket. Det var i alla fall min dag i korta drag, orkar inte berätta så mycket mer för tillfället. Jag lever åtminstone och det är väl huvvudsaken!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress