För vad är en bal på slottet jämfört med detta.
Ytterligare en dag i regnets tecken har snart passerat, och jag har spenderat de största delarna av denna dag på jobbet. Jobbade 11-19 och den första delen av dagen var rätt okej men den andra halvan kändes helt kaotisk. Folk överallt och ingenstans, jag stod i köket, hann knappt andas, kolla upp eller någonting, beställningar kors och tvärs. När klockan var någon minut över sju stämplade jag ut, bytte om, fixade mig lite snabbt och sedan kom Andreas och hämtade upp mig och vi for ut och åt. När vi satt där och pratade kom vi på att vi har inte vart ut på restaurang bara han och jag sedan alla hjärtans dag. Vilket är över fem månader sedan. Alla andra gånger har det varit någons familj med men nu var det bara han och jag. Något som jag tycker var super mysigt. Vi skippade förrätt och gick direkt på varmrätt och därefter åt vi efterrätt, på vägen hem tog vi en liten tur och jag visade vart jag växte upp och sedan tog vi en sväng genom Kyrkbyn bara för att. 
 
Nu sitter jag vid köksbordet, på en halv timme ska jag åka in till stan för att hämta Jossan. Fram till dess ska jag bara njuta av kvällen som varit, dagen vill jag helst bara glömma men kvällen var underbar.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress