Och sen var det vinter igen
God morgon på er, idag är jag super trött. Har dock bara föreläsning fram till lunch men det är ju ändå i tre timmar så det är bara att bita ihop.

När jag klev upp imorse och kollade ut genom fönstret i hallen, insåg jag att det hade snöat ca en decimeter under natten och det snöar fortfarande. Jag som trodde att våren var påväg... Nu sitter jag i alla fall på bussen mot skolan, eller den har inte börjat åka ännu men jag hoppas att den gör det snart så att vi inte blir allt för sena. Lär ändå gå jätte sakta på E4an på grund av vädret och föret. 

När jag kommer hem från skolan ska jag skriva klart mitt PM som jag påbörjade igår och sedan ska jag fixa mig inför familjefotograferingen klockan fem. Jag hoppas att alla får en super bra dag trots detta hemska väder. Fick just reda på anledningen varför vi inte lämnat busstationen ännu och det är för att ena bakluckan inte går att stänga. 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress