För jag ska åka till Thailand!
Och så är det med den saken. Andreas pappa frågade mig i lördags efter middagen hos dem om jag ville fira hans födelsedag med dem. Men eftersom att de ska fira hans födelsedag i Thailand betyder det att jag ska åka till Thailand över jul och nyår. Dessutom med världens underbaraste människor. Hur kul?! 
 
Så nu är det bara att lägga i ytterligare en växel i skolan och plugga hårt, sedan ska vi (jag, Andreas och Jessica) försöka träna också innan vi far. Inte för att det kommer göra så stor skillnad på en månad men ja, kul ändå att träna tillsammans. Jag och Andreas tjuvstartade igår på gymmet i Luleå och ikväll blir det i Boden med Jessica också. Kul, kul. Nu ska jag fortsätta plugga innan jag ska åka till skolan en sväng och ha seminarium.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress