Hundra timmar på gymmet
God kväll, sitter här på gymmet och väntar på att Andreas ska springa klart. Han har snart sprungit i en och en halv timme, duktigt. Själv sprang jag tre kilometer och cyklade sju, tycker verkligen inte om att springa långt, haha... 
I dag har vi i alla fall inte gjort så himla mycket. Tog det lugnt under morgontimmarna innan vi begav oss mot stan efter elva. Andreas hittade nya skor och jag köpte shampoo och balsam hos frisören. Inte de roligaste inköpen kanske men nödvändiga. Under eftermiddagen gjorde jag en film med mamma om hennes cancer och sedan åt vi middag och nu är vi på gymmet och har varit här i över två timmar. Haha. Viktigt med träning så lat som jag är, och så mycket gotta som jag äter. I morgon väntas genomgång av tidningen vi gjorde förra veckan. Förhoppningsvis lämnar jag Piteå före lunch. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress