Fredag
Arbetsveckan lider mot sitt slut och så gör även min energi och mitt humör. Känner att efter denna dag vill jag bara slå på någonting, alla värdelösa lektioner och inlämningar som vi har haft/gjort under veckan har verkligen tärt på mig. Det är som ett jäkla högstadie på den där utbildningen, där allt är obligatoriskt, även fast man knappt gör någonting, allt skulle dessutom kunna vara ihop tryckt till typ tre dagar med föreläsningar totalt i denna kurs, men nu måste vi sitta där 9-16 varje dag medan vi kanske är aktiva i 1 timme under dessa dagar. Värdelöst. 
 
Tur att jag åker till Skåne nästa onsdag och slipper den där värdelösa skolan. Inte för att vi har obligatoriska lektioner under dagarna då jag är borta men ändå. En jäkla förskola, lärarna har dessutom ingen respekt för eleverna. 
 
I dag har jag i alla fall gjort mina inlämningar klart efter många om och men, hoppas jag åtminstone. Sedan skjutsade jag mamma till stan eftersom att hon ska på Näringslivsgalan med sitt jobb. Annars väntas det lite små jobb lördag och söndag.
Solveig Mella

Ha en skön helg ,försök att koppla av!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress