Dags att vända blad, dags att börja om
Då var årets sista dag här, dag 366 av 366, boken ska stängas och ytterligare en ny bok ska skrivas. 
 
Dock känner jag mig väldigt stressad inombords, irriterar mig över minsta lilla ljud och har bara allmänt panik i kroppen. Vet inte varför egentligen, men ibland blir det väl bara så antar jag. Tråkigt att det ska kännas så just på nyårsafton... Jag och Andreas kommer i alla fall spendera kvällen hemma hos mig med min familj, vi ska äta en trerätters middag med pannacotta som avslut, spela spel och sedan ta bussen in till stan för att kolla på alla fantastiskt stora fyrverkerier som anordnas nere på isen inne i stan. 
 
Förhoppningsvis släpper min panik inombords snart, ska bara plugga resten av dagen nu så risken är nog ganska stor att det dock inte kommer att försvinna. Vem pluggar ens på nyårsafton? Haha... Tragisk egentligen. Medan alla andra ska på fester och håller på fixa sig hela dagen sitter jag vid köksbordet och pluggar med en panikkänsla inombords. Ja, ibland måste man väl bara älska livet antar jag. Hoppas alla har en roligt och oförglömligt slut på detta år!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress