En vitare måndag
God morgon måndag, i dag är det ungefär lika vitt ute som det var igår och dagen dess för innan. Mina planer för denna dag är att vara med Jossan som tyvärr har blivit sjuk, lill gumman, även fast hon är längre än mig. Sedan ska jag åka till pappas jobb och ta lite bilder på personalen till en uppgift i skolan där man ska ta ett personporträtt. Andreas plan lyfte alldeles nyss så han är påväg till norra Italien för att träna inför kommande tävling nästa vecka. Det är faktiskt något klokt han har lärt mig, för att bli bäst så måste man faktiskt träna. Och det tycker jag låter väldigt klokt. Därför har jag bestämt mig för att bli en ännu bättre ryttare och för att bli det tänkte jag bli ännu starkare i bålen. Eftersom att det är de viktigaste musklerna för att bli en stabil ryttare, även om jag har hört att jag har en mycket god balans och sitter stadigt i sadeln, vet jag att det alltid kan bli bättre. Så bålträning någon dag extra utöver dressyr- och hoppträningar är min plan.
 
Annars bjuder kvällen på ett make up-event på "by deco", jag, mamma och Jossan ska gå. Om Jossan vill vistas utomhus återstår dock att se. Denna vecka kommer bli lång och jobbig men bara att bita ihop, skolan är inte drekt min favorit just nu utan känns bara allmänt jobbig men, men. Ha en bra start på veckan!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress