"Roligaste som hänt på hela året"
Glömde visst att kika in här igår och säga hej, inte för att jag egentligen gjorde speciellt mycket men ändå. På förmiddagen satt vi ute på altanen på framsidan ett tag innan jag och mamma for iväg och handlade på storheden. När vi sedan kom hem packa jag upp maten och gick sedan och satte mig i solstolen på baksidan, dock stod luften helt stilla där så det slutade med att jag gick ut på gräsmattan och la mig på studsmattan eftersom att det fläktade lite där. Skjutsade sedan Jossan för att handla lunch till söndagen då hon ska upp till Malmberget och spela match, jag passade även på att köpa ett nytt skal till telefonen eftersom att det jag senast köpte var helt värdelöst, satt knappt fast på telefonen. Men vad tror ni att jag köper för skal då? Jo ett ännu sämre upptäcker jag när jag öppnar förpackningen ute i bilen, var alltså tvungen att gå in ytterligare en gång, pinsamt. Men jag hittade till slut det jag sökte efter, tänkte även köpa nya ridhandskar men som vanligt fanns dom inte i min storlek. Kommer sluta med att jag får köpa de jag alltid haft även fast de är tre gånger så dyra som de jag egentligen tänkte köpa. 
 
Kvällen spenderades sedan med lite femkamp, även om det blev typ tre grenar som vi körde seriöst, haha. En skippade vi och den första vi körde blev inte helt rätt. Hoppade även studsmatta med Cilla en sväng, brukar inte vilja hoppa för det känns styp som att hjärnan ska hoppa ut, haha. Hennes recension av hela hoppandet var i alla fall "roligaste som hänt på hela året", tror dock att det har hänt roligare saker än att jag hoppade studsmatta med henne, men kul att hon tyckte om det i alla fall. Till middag åt vi sedan "beer can chicken", vilket betyder: en hel kyckling som man trär på en öppnad ölburk och sedan ställer på grillen. Läskigt men smakade ändå helt okej. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress