Onsdag var det visst
Jag är verkligen helt dagvild, höll nästan på att skriva att det var tisdag idag igen. Dålig stil, eller dagvild kanske man ska säga. Idag är det i alla fall onsdag och jag ska påbörja en seminarieuppgift i nationalekonomin eftersom att vi ska träffas i gruppen imorrn för att göra ännu mer, så då tänkte jag att det vore bra om man redan hade börjat. I kväll är det hoppträning, eller kanske inte riktigt ikväll, utan snarare vid fem och det klassas nog som efetrmiddag fortfarande, men det är ikväll det. Igår när jag inte behövde mocka eller något annat passade jag på att smörja upp tränset lite snabb, även hoppsadeln fick sig en omgång med läderfettet, gillar när saker är rena och framförallt mjuka. 
Innan dess får vi se om jag får med mig Jossan på en lunch inne i stan när hon har slutat, annars orkar jag nog själv inte åka till stan och köpa julklappar utan det får vänta till ett senare tillfälle helt enkelt. Nu ska jag ta och fixa till mig lite, att sitta i morgonrock hela dagen är nog ingen höjdare, även om jag faktiskt pluggar väldigt bra när jag sitter vid köksbordet, helt ensam hemma och pluggar i morgonrock, haha. 
 
Bjuder på en bild när vi flög in över Gran Canyon för några veckor sedan
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress