Städdag
Fredag och ingen skola för min del, dock har dagen bara susat förbi och klockan är redan tre. Har tvättat x antal maskiner, dammsugit hela huset, sedan kom jag på att städa inne på våran toa där vi har två lådor och ett stort skåp. Det var väldigt drygt, eller vad man säger, det tog tid och det syns knappt att jag städat. Nu ska jag sitta här och slå på en serie tills mina ridkläder är klara i tvättmaskinen så jag kan hänga upp dem, känns skönt att få tvättat upp alla kläder nu till våren. Dock släpper Lennart en massa småhår så det fastnar överallt men de är åtminstone rena ett tag i alla fall.
 
Ikväll ska jag på basket med resten av familjen och se den andra finalmatchen mellan Luleå Basket och Udominate där Luleå lyckades vinna första matchen även fast alla trodde det var omöjligt. Hursom så blir det nog en väldigt spännande match ikväll där Umeå kommer göra allt för att vinna och utjämna finalserien. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress