Helgen
Och så var denna helg snart över.
 
Inledde den med att äta skaldjur på fredagskvällen, och det var så himla gott. Vi satt och åt i över en timme innan alla var alldeles för mätta för att ens orka röra på sig sedan. Resten av kvällen spenderade vi framför en rymdfilm som var sådär enligt mig, jag är ju inget stort fan av rymdfilmer överhuvudtaget från första början så. 
Igår (lördag) pluggade jag och Andreas lite under förmiddagen, eller det var nog mest han som pluggade och jag kollade mest på mina uppgifter. När han for hem hjälpte jag Jossan med att förbereda inför hennes 18-års fest innan resten av familjen inklusive jag begav oss till Boden och Andreas familj för att äta middag och spendera resten av kvällen där.
 
Nu är planen att jag ska ta och plugga ett tag innan jag ska jobba senare under eftermiddagen.
NORRSKEN EMMA

gott gotti gott gott =)

ha en fortsätt fin söndag

Svar: Desamma :)
Carolina Mella

Caroline

Så gott det ser ut med skaldjur. :)

Svar: Det var verkligen super gott! :)
Carolina Mella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress