Huvudet ur funktion
Hello monday and a new week!
 
Fast jag känner mig inte lika taggad på denna vecka som första meningen kanske säger. Somnade med huvudvärk igårkväll och har fortfarande huvudvärk nu vid elva tiden denna måndag. Men förhoppningsvis släpper den väl under dagen, testar med en kopp kaffe nu till att börja med. Dagens planer är föreläsning på universitetet efter lunch, sedan var planen att umgås med Andreas idag samt att Lennart ska få sig en tur i skogen/banan. 
 
Känns som att denna vecka kommer bli ett litet pussel, försöka vara med Andreas när han/jag har tid, stallet måndag och onsdag, skola måndag-torsdag och sedan Göteborg till helgen och Andreas som åker till Frankrike torsdag. Dessutom fyller han plus hans kusin Victoria år, så då ska vi till henne på kalas på kvällen för att fira båda två. Svårt att pussla ihop tre liv (Andreas, mitt och sen Cillas) men försöker att umgås med Andreas nu i veckan och sen återgår allt förhoppningsvis till det normala nästa vecka, bara de två senaste veckorna som har varit lite annorlunda.
 
Detta blev ett rörigt inlägg men tror inte att mitt huvud fungerar speciellt bra för stunden, ville bara kika in här och säga hej. 
Solveig

Hoppas veckan blir bra i alla fall. Det ordnar sig nog.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress