Måndagsplaner
God morgon på er, måndag och för de flesta så börjar skolan denna vecka, åtminstone för de som går grundskola och gymnasium. Mina föreläsningar börjar nästa vecka men har en tenta att skriva nu på onsdag så min skola började redan för två veckor sedan, enligt mitt huvud. 
 
Idag är planen att plugga sedan har jag lovat att hjälpa Jossan att baka då hon ska ha släktfika här efter middagen ikväll. Om jag fikar återstår dock att se då vi i tre dagar har planerat att gå på Super Swede, en film om den legendariska Ronnie Peterson (motorsport), men det har kommit någonting annat emellan, så även denna gång. Men det lutar åt att släkten får klara sig utan mig ikväll. 
 
Planerna för resten av veckan är att på torsdag eftermiddag sätter vi oss i gokartbussen och kör ned till Uddevalla där Cilla och vår kusin Oscar ska tävla till helgen. Första gången Cilla kör en större tävling i sin nya klass, kommer bli tufft men förhoppningsvis lär hon sig massor.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress