Tack och hej då New York
Klockan är efter elva här i New York, väskan är färdig packad och vi bara väntar på att tiden ska gå. Idag lämnar vi New York för nya äventyr i Kanada där det vankas rallycross resten av veckan. 
 
Har haft det super bra här på andra sidan Atlanten men börjar faktiskt längta lite hem, vill rida och utvecklas ännu mer med Lennart, kanske därför jag längtar hem insåg jag just. Har ju Andreas här borta och han är egentligen allt jag behöver men såklart ska det bli skönt att komma hem och träffa familjen som stått ut med mig hela mitt liv, krama om mamsen och så. 
 
Vi har ätit super god mat hela veckan och jag har insett att jag egentligen borde bo i Italien för jag hade kunnat leva på pasta och pannacotta. Dock har jag inte ätit speciellt mycket av det här, utan det har blivit mer kött istället. Det som jag blev mest besviken på här i New York var nog "High line" som skulle vara en gammal tågräls några meter uppe i luften, som på en bro, trodde att man skulle gå på själva rälsen men man gick på en väg bredvid och det var inte alls lika mysigt som jag hade föreställt mig. Men allt annat har levt upp till förväntningarna, varit upp i tre olika höghus, flygit helikopter över Manhattan, gått på Times square (vi bodde där haha), shoppat lite grann, promenerat mycket, vinkat in en gul taxi som i filmer, ja allt man kan tänkas göra när man besöker New York. Men nu är jag nöjd och tackar för mig i denna stad.
 
Jessica

Vilken resa!! Å vilka bilder du tagit. Den övre som du fotat från helikoptern skulle du göra en tavla av!
Saknar dig! ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress