Andra advent
... och så var denna helg också över.
 
Förstår ni att idag är det endast två veckor kvar till julafton? Såhär snabbt har december nog aldrig rullat på men det kan bero på att det är ganska mycket nu i skolan de sista veckorna. Helgen har jag spenderat tillsammans med Andreas (som vanligt när han är hemma), så i fredags var vi i Boden och såg Idol-finalen tillsammans med Jessica. Lördagen spenderade jag till viss del med att göra en powerpoint inför tisdagens seminarium och sedan kollade vi lite skidor också. Hann även med att köpa julklappar, vilket vi sedan fortsatte med idag, är dock inte klar så måste fortsätta nu i veckan! 
 
Avslutade vår julklappsrunda med ett pass på gymmet, och fy vad tungt det var. Inte för att jag lyfte tungt eller så, utan kroppen var bara bly men är stolt över att jag krigade på. Mycket sitter i huvudet har jag lärt mig på senare dagar och jag önskar att jag hade samma huvud som när jag var yngre för då gav jag aldrig upp.
Bjuder på en bild från förra veckans plankstek
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress