Söndagskväll
Mindre än två timmar kvar av denna vecka och endast två veckor kvar av 2017, galet.
 
Har just skrivit klart en opponering som ska in under morgondagen, i fredags gjorde vi det mesta men idag var vi i gruppen tvungna att försöka få till en bra struktur och inte bara rada upp osammanhängande meningar. Men nu tror jag att vi ser ljuset i tunneln! Är så less på hela den här kursen men det är bara att bita ihop, i mitten av januari är den förhoppningsvis avslutad. 
 
Annars har jag jobbat hela dagen idag, hann baka en sväng innan jobbet också, dock råkade jag tappa ett ägg för att jag kände mig lite stressade där inne i kylen så att det blev lite grisigt, men det är sånt som händer. Även om jag inte längtar till jul i sig så ska det bli skönt att slippa skolan för en stund, dock måste jag tentaplugga fram till den 9 januari men det är ändå inte samma sak som att ha en massa deadlines med rapporten. 
 
Nu ska jag försöka gå och lägga mig, lär väl ta en stund innan jag kan slappna av men ingen vits att sitta uppe längre! God natt
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress