Stressig vecka
 
Jag har verkligen haft fullt upp de inledande två dagarna på denna vecka, därför har det ekat lite tomt här på bloggen. Det är så himla mycket i skolan nu i en veckas tid, två rapporter som skrivs, ett jätte stort seminarium som väntar nästa tisdag, kan tala om att det är kaos i mitt lilla huvud.
 
Dessutom har jag haft Lennart både måndag och tisdag (hoppträning) vilket kvällarna har gått åt till, igår hade jag ingen matlust då jag var så uppe i varv. 
 
Men träningen igår gick i alla fall bra, red "dåligt" på ett hinder så det var väl ändå bra jobbat haha. Dessutom invigde jag mina nya "varmare" ridhandskar från Roeckl, super sköna och varma var dem så det rekommenderar jag starkt att införskaffa! Beställde mina från Horze då jag vann presentkort där i början av sommaren och hade någon hundralapp kvar att handla för, dessutom var de på rea så jag betalde bara 26kr, värsta kapet ;-)
Ska försöka fixa ihop en liten film från träningen sen när jag får extra tid över men tills vi hörs igen, frys inte ihjäl, använd mormors varma tjocksockar och ha det bra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress