Tentaplugg
... och så var vi tillbaka till verkligheten och tentaplugget.
 
Finns det något tråkigare än att tentaplugga? Ne jag tror inte det, man blir typ deprimerad av att sitta på samma stol flera dagar i sträck utan att göra något annat. Så tråkigt. Har dock försökt att ta mig en promenad två dagar i rad, det är kallt ute men jag tar på mig skoterskorna, täckisar, jacka och drar upp huvan på jackan och börjar gå. Självklart är det roligare om man har någon att antingen prata med eller något att lyssna på när man går så jag slår på en podcast när jag kommit ut från gården. 
 
Men när den kommande veckan endast kommer bestå av plugg så måste man försöka ha andra mål med dagarna än att lära sig saker, så ska försöka ta mig en promenad varje dag om jag inte orkar åka till gymmet istället. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress