Lovely day
Solen skiner, det är typ lagomt kallt ute, endast några få minusgrader. Dock sitter jag här inne med skolarbete, har renskrivit två uppgifter inför seminariet imorgon men nu börjar jag vara klar. Har dock en del annat att göra så det där med att gå ut får nog vänta ett tag, ska börja med att äta lite lunch så får vi se vad som händer därefter. 
 
Idag är det tisdag och igår hände det inte så jätte mycket, Andreas kom hit efter middagen och senare under kvällen tog vi en promenad med Rosso (grannens hund som vi är hundvakt åt). Det var faktiskt väldigt mysigt, att bara vara ute och gå han och jag, även om Rosso var med och var en aningen jobbig att gå med eftersom att han gärna stannar på ett ställe i typ fem minuter och sedan får man dra honom därifrån. Imorse for han till skolan tidigt, men jag kände att jag inte hade någon brådska att göra något så jag gick och la mig när han for.
 
Dagens planer är som sagt inte så mycket, ikväll är det hoppträning med Lennart och sen är denna dagen slut. Haha. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress