Poolhäng och tjejkväll
Och så var ännu en ny vecka påbörjad, gud vad tiden går fort just nu.
 
Igår vaknade jag upp här hemma i Sunderbyn bredvid Andreas men efter frukosten åkte vi hem till honom för att springa en sväng innan lunchen. Det var gode jobbigt kan jag tala om men jag sprang hela vägen så det är jag väldigt stolt över. Sedan tog vi årets första dopp i poolen, vilket var väldigt skönt då den dessutom är 30 grader varm. Vid två var det Formel1 på tv så då satt hela hans familj bänkade framför tvn, dock var det inget spännande race så jag somnade några varv där i mitten. Haha. 
På kvällen kom Hanne och Charlotta förbi och plockade upp mig hemma hos Andreas och så for vi och köpte lite gotta innan vi stannade på en pizzeria och köpte med oss varsin pizza. Egentligen var det tänkt att vi skulle äta sushi men tydligen så var det stängt på söndagar, hatar sånt. En av de få dagar som man faktiskt vill äta hämtmat och så är det stängt... 
 
Sedan for vi i alla fall hem till Hanne och åt och pratade om allt mellan himmel och jord, efter maten slog vi på en jätte dålig film och såg halva innan vi valde att byta och se en som vi redan sett tidigare. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress