Shopping
Gud det är redan onsdag och snart torsdag, vart tar all tid vägen? Ändå tycker jag inte att jag har gjort någonting speciellt idag. Mest tagit det lugnt och försökt slappna av, blev lite uttråkad på eftermiddagen och såg mina presentkort som jag fick när jag vann med Lennart under Luleå tävlingen. Så jag frågade mamma och Cilla om de ville följa med till hästaffären i Boden och kolla vad de hade att erbjuda. 
 
Sagt och gjort, satte mig bakom ratten och körde dit och hittade ett par ridbyxor som kostade ungefär det jag hade i presentkort (1000kr). Men sedan såg jag att de hade ett rum med rea och där inne hittade jag mig ett par ridbyxor för halva priset. Älska rea. Så när jag insåg att jag hade en massa pengar kvar så fick ett schabrak som jag kan ha när jag tränar samt ett par strumpor följa med hem. Och ändå hade jag pengar kvar, som sagt, älskar rea. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress