Tiden bara försvinner
Vart tar denna sommar vägen? Känns som att tiden bara rusar förbi just nu. Redan torsdag och jag har egentligen inte gjort någonting speciellt alls hittills, eller jag jobbade i tisdags så då försvann den dagen och i måndags så åkte vi hem vilket tog hela dagen på grund av att vårt flyg var inställt och vi var tvungna att flyga till Umeå och sedan ta hyrbil därifrån.
 
Just nu är Andreas ute och klipper gräset och jag sitter här inne vid köksbordet och lyssnar på lite musik. Ska försöka läsa ikapp lite bloggar som jag inte har läst på flera dagar. Planerna för denna dag var att ta sig till gymmet en sväng, sedan beroende på vädret ikväll tänkte vi kanske ta en sväng in till stan och gå på Luleå hamnfestival en sväng. Men just nu är det jätte kallt så jag är inte direkt taggad men det kanske slutar blåsa senare under dagen.
Igår kväll var vi på banan en sväng och Andreas och Cilla körde några varv. Det var jätte kallt och Cillas fingrar var helt stela när hon hade kört klart sista gången.
Solveig

Ja, var är sommaren. Hoppas på bättre väder snart.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress