Next up - Stockholm
Vart försvinner denna sommar egentligen? Mitten av juni nu och det känns som att det var vinter igår bara. 
 
Jag ligger i sängen just nu och har läst igenom lite bloggar som jag har missat, av någon anledning tycker jag att det är mycket "enklare" att läsa bloggar på datorn. Som att det kommer till mig på något sätt, annars är det som att bara läsa vad som helst på den där lilla mobilskärmen.
 
Egentligen borde jag sova nu, men som ni märker gör jag inte det. Imorgon flyger jag, Jossan och hennes kompis Evelina ned till Stockholm för att gå på stan. På lördag blir det en sväng till Solvalla med resten av familjen som kommer på fredagkväll när de har slutat jobba. Solvalla förknippas ju oftast med trav och hästar men i helgen är det motorsport som gäller där borta. Andreas kommer att köra, dock är det inte säkert att han kör på lördag då det bara är semifinal och final då men om han fortsätter på samma spår som förra helgen så får jag förhoppningsvis se honom köra. Har inte sett han i bilen sedan första veckan i februari när han körde på is. 
 
Ska försöka skriva ihop ett inlägg om gårdagens hoppning sen också!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress