Onsdag

God morgon på er, klockan är halv åtta och jag ska börja göra mig i ordning för att åka och jobba. Ska jobba lite på kansliet här i Sunderbyn för sportklubben. 


I måndags efter tävlingen var jag helt slutkörd, orkade inte göra någonting alls så tog det bara lugnt. Senare på eftermiddagen kom Andreas och plockade upp mig och vi for in till stan en sväng. Köpte dock bara sockar och ett skärp men det är viktiga saker de också, Andreas köpte jeansshorts och ett par nya badbyxor. Han har faktiskt blivit duktig på att köpa sånt som han behöver! Sen gick vi ned till Kinarestaurangen och åt middag och satt där ett tag och tog det lugnt. Under kvällen när vi var proppmätta efter all mat så googlade vi lite på vad man ska göra när man är i New York och listade upp olika förslag.

Igår (tisdag) var det nationaldag och vad passar inte bättre än att åka till Skellefteå och se Cilla träna inför helgens tävling. Haha. Ne men Andreas skulle hjälpa henne och jag hade ändå inga planer så det passade bra att hänga där en hel dag. Dock var jag fortfarande trött men det går nog över så småningom tänker jag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress