Planer inför veckan
Och så var det måndag igen, inte för att det egentligen känns jobbigt då jag är ledig och bara kan ta det lugnt. Vek ihop all tvätt i tvättstugan imorse för det skulle komma någon och hålla på med vår fjärrvärme som har sin bas där inne, sedan lyfte jag även ut en massa saker som bara står där, typ stugans handdukar och sängkläder som inte kommer användas förrän till vintern typ. Haha. 
 
Mina planer för denna dag är inte speciellt stora, tänkte försöka ta det lugnt och bara vara för mig själv en stund. Andreas har åkt till gokartbanan och skulle köra nu under eftermiddagen och resten av min familj är och jobbar, dock kommer de hem på lunch snart men det är en annan femma. 
 
På onsdag bär det av söderut för min del, Andreas ska till Höljes och tävla och jag ska få följa med. Det kallas tydligen "The magic weekend" och det kommer typ 40 000 personer till en liten bana där ute i skogen, helt galet. Får hoppas på att vädret är med oss och inte bjuder på en himla massa regn, har även hört att det kryllar av mygg där borta, inte okej. Men det blir spännande att få följa med, har inte sett han köra sedan första veckan i februari så förhoppningsvis har han blivit ännu bättre sedan dess. Nu ska jag bara försöka bli frisk så jag slipper känna av halsen var och varannan dag.
Solveig

Krya på dig! Glöm inte att packa med myggmedel om myggorna attakerar.
Hoppas det går bra för Andreas Vi håller tummarna.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress