Regn, regn, regn
Varför ska det regna varendaste dag? Blir galen. Hatar regn.
 
Sitter i alla fall vid köksbordet och har ätit frukost i lugn och ro, bläddrat igenom dagens tidning och så vidare. Idag måste jag packa, vi åker imorgon före tio och jag har inte ens öppnat resväskan. Vet i alla fall att jag behöver en regnjacka och ett par stövlar med mig, man kanske skulle nöja sig så? Haha. Ne måste packa mycket, speciellt om man blir blöt för då måste man kunna byta om för att inte bli ännu sjukare än vad man redan är. Blir så less att jag aldrig kan bli frisk, fortfarande så känner jag av halsen på kvällar och mornar... 
 
Nu ska jag fortsätta vara arg på vädret och sedan får jag ta tag i denna regniga tisdag.
Solveig

Glöm inte att ta med mediciner. Hoppas det varmare o soligare i NY.

Solveig

Ni ska ju inte nu till NY. Jag hoppas ändå att vädret är bättre i södert.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress