Världens sämsta packare?
Kan man vara världens sämsta packare? Haha. I alla fall när det gäller att packa kläder när man ska åka bort någonstans. Packar typ alltid i sista sekunden nuför tiden och har ändå inte med mig någonting typ. 
 
Min väska är packad till viss del, jag har kläder så att jag klarar mig det enda jag behöver packa ned imorgon är necessären som står på toaletten. Kommer säkert slänga ned någon tröja där när jag håller på att stänga väskan men sånt är livet. Vi åker i alla fall med 9.55 planet så jag har tid på mig att förbereda mig på morgonen om jag skulle komma på att jag glömt någonting.
 
Idag har jag i alla fall tagot fram alla kläder på förmiddagen, sedan gjorde jag våfflor till hela familjen minus Cilla till lunch vilket var väldigt gott. Sedan tog jag det lugnt ett tag medan det var några byggarbetare som höll på med fjärrvärmen och levde om i tvättstugan. Eftermiddagen bestod sedan av fem timmars jobb på Max innan jag blev upphämtad och hann se andra halvlek av Jossans fotbollsmatch som de tyvärr förlorade. Galna motståndare så min lilla Jossi är skadad nu... 
 
Nu börjar det vara dags att sova så att man är någorlunda pigg imorrn, fast jag kan sova typ halva dagen då vi ska åka husbil i flera timmar, men ändå, man ska orka upp på morgonen också.
Solveig

Ha det bra!

Days by Johanna

Packa är alltid svårt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress