Värme
Känns som att sommaren äntligen har visat sig lite grann, över 20 grader varmt på dagarna med varma vindar. Så himla härligt. 
 
Idag jobbade jag på förmiddagen och sedan har jag njutit av vädret i någon timme innan jag begav mig mot stallet. Fixade allt åt Lennart och red en kort sväng för han var jätte trött, tror värmen tröttar ut honom plus att hans hagkompis hatar honom och inte låter honom äta lika mycket som han behöver under dagarna. Från och med nu blir det lite extra kvällshö och lite extra kraft. När jag hade ridit klart gick jag in med honom i stallet och tog av allt och sedan fick han beta lite på ängen innan jag släppte ut honom i hagen. 
 
Nu har jag just duschat och om en timme ska jag åka och kolla på Jossans match med mamma. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress