Ledig helg, nästan
Nu är denna tentaperiod över vilket innebär att jag kan leva ett normalt liv igen som inte innehåller plugg dygnets alla vakna timmar. Inte för att man har så mycket annat att göra egentligen insåg jag och Jessica idag, men känns skönt att kunna lägga sig i soffan utan att få dåligt samvete.
 
När jag ändå är ledig till på måndag ska jag passa på att jobba lite, Andreas åker till Milano, lyllos han och kvar är jag hemma. Då blir det jobb under lunchen imorrn och sedan fyra timmar på lördag, sju timmar är bättre än noll timmar jobb brukar jag tänka när det är så lite. På lördag ska jag förhoppningsvis vara med Hanne och Charlotta efter jobbet och om allt går enligt planerna blir det nog en sväng på stan på söndag också. 
 
Tänkte passa på att läsa lite bloggar såhär på kvällskvisten, har missat en del när jag inte suttit vid datorn ordentligt på typ två dagar. Så om ni har nå bloggtips är det bara att länka så läser jag!
 
Kan bjuda er på en bild från dagens middag, det var faktiskt gott även om jag var skeptiskt till det innan, dumplings med wokade grönsaker och ris.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress