Andra maj
God morgon på er, solen skiner och det är världens bästa mammas födelsedag. Dessutom tror jag att det är lite varmare ute, åtminstone mer än typ fem plusgrader vilket känns väldigt bra. Även om det fortfarande är mycket snö, som jag för övrigt hoppas försvinner inom en snar framtid. 
 
Planerna för denna dagen är inte sådär jätte stora, har seminarium efter tio och sedan väntas det grupparbete resten av dagen. Hoppas vi håller ett bra tempo och kommer någonstans med arbetet, en dryg excel rapport som ska skrivas och det är så jäkla tråkigt, fattar inte ens varför man ska behöva kunna detta. Dö trist. Men annars händer det inte så mycket, ska gå och leta fram mina slip on-sneakers sen så jag är redo för skolan när Jessica kommer och plockar upp mig. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress