Ansiktskoll
God kväll, solen skiner och det ser faktiskt riktigt härligt ut utomhus även om temperaturen inte riktigt visare detsamma. Min dag har bestått av plugg, vila hjärna, plugg och sedan for jag in till stan med mamma för att gå på en konsultation angående mitt förfärligt finniga ansiktet. Hon som kollade mig trodde att min hud var för torr så jag köpte en ansiktskräm, inte det billigaste direkt men jag hoppas verkligen att det funkar. 
Sedan skjutsade mamma mig till jobbet och jag jobbade några timmar innan jag fick hämtning. Nu har jag försökt läsa igenom lite grann igen för att hålla minnet färskt men måste verkligen lägga i en växel nu. Saker jag trodde skulle vara omöjliga har ändå åkt in ganska bra i huvudet så det är väl bara resten nu. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress