Äppelpaj
Torsdagen lider mot sitt slut, jag sitter vid köksbordet med tre smutsiga skålar bredvid mig, mamma är på ett event och Jossan jobbar så vi andra tre åt äppelpaj och ingen plockade undan efter sig. Haha. 
 
Har pluggat en del idag, vet dock inte om jag blivit så mycket smartare vad gäller Tillämpad makroekonomi, bara en massa tråkig faktatext att lära sig. Usch. Hur lär man sig ens sånt? Hann även med att jobba tre timmar under eftermiddagen, man blir inte direkt rik på det men kan ju vara bra att små jobba lite då och då tycker jag. Jobbade mycket oftare förut men nu har jag andra prioriteringar än pengar känns det som. 
 
Imorgon fortsätter pluggandet och vid sex flyger vi ned till Göteborg för årets tredje tävling för Cillas del, och eftersom Andreas själv är och tävlar får jag väl försöka vara åtminstone en tusendel av all hjälp som han ger henne. Haha, typ omöjligt för jag kan ingenting. Men, men något ska jag väl kunna hitta på. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress