Måndag
Strålande sol och lite sådär små varmt ute, dock sitter jag inne och tentapluggar. Några dagar kvar nu innan jag skriver den första tentan av två, bara bita ihop och försöka få in så mycket som möjligt i huvudet innan fredag. Men jag tänkte faktiskt försöka sätta mig ute i solen efter lunch om vädret fortfarande är lika bra men viktigast just nu är plugga. 
 
Igår var jag och Andreas ute och sprang för andra gången på bara några dagar, kan inte påstå att det gick speciellt bra men det är bara fortsätta träna så att jag förhoppningsvis får bättre kondition någon gång i framtiden. Annars var vi en sväng på banan på eftermiddagen eftersom att Cilla skulle provköra en Rotax Junior, hon kör ju vanligtvis Junior 60 men den klassen blir inställd första tävlingen i Örnsköldsvik på grund av för få anmälda (endast 2 st) och eftersom att hon ändå ska få tävla när det väl är en tävling hyfsat nära så måste hon gå upp en klass. Det kommer vara svårt och gå fort men förhoppningsvis kan hon ta med sig det till nästa år när hon måste byta klass. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress