Söndag
Och så var det söndag och denna vecka är återigen över, känns som att tiden bara rusar och snart är det sommarlov. Galet. Just nu sitter jag i alla fall mittemot Andreas och tänkte ägna förmiddagen åt att plugga, två tentor som snart ska skrivas och jag vill vara så förberedd jag bara kan även om tentorna kommer vara super svåra. 
 
Annars är det inte så mycket på gång just nu, däremot planerades det storslagna planer inför slutet av sommaren. Jag ska nämligen till NEW YORK med Andreas och hans familj, hur sjukt är inte det? Så himla glad att jag får följa med, vi ska åka dit i samband med att de ska till Kanada och köra så först blir det New York i några dagar innan vi beger oss mot Kanada och tävling, så taggad på denna sommar så det finns inte. Därför blir jag nog extra motiverad till att plugga just nu så det ska jag göra nu.
 
Hoppas eran söndag blir bra!
 
Jessica

Vissa har tur!! :o*
Är inte ett dugg avis....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress