Tisdag
God morgon, återigen en dag med sol och återigen en dag som jag ska sitta inne och plugga. Blev lite klokare igår så vi hoppas att det sitter kvar till idag och jag kan lära mig ännu mer. Det är inte ett dugg roligt att plugga men man måste ju för att ha en chans att klara tentorna. 
 
Ikväll är det hoppträning, skönt att få komma iväg en stund och göra någonting man tycker är roligt. Får se om vi hoppar inne eller ute, dock är ju alla hinder inomhus så lär säkert bli inne och om det fortsätter vara sånt här väder kommer det vara väldigt varmt där inne. Men sånt är livet, det blåser dock en hel del utomhus så kanske är skönt att vara inne ändå, vad vet jag, haha. 
 
Nu ska jag mjukstarta hjärnan med att gå igenom det jag lärde mig igår för att sedan plugga in ny information om en timme eller så. Hoppas att ni får en bra dag så kikar jag in här senare under dagen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress