Tisdag
Åh, jag är så less på vintern... Det är minusgrader ute, snart mitten av maj och Cilla ska tävla i Göteborg till helgen. Känns dock som att det typ kommer att snöa så det är väl inte sådär super roligt, hatar det här med klimatförändringar, värsta istiden typ. Sad but true. 
 
Jag sitter i alla fall i biblioteket återigen, ska snart skriva en liten dugga (typ quiz) och sedan blir det att plugga tills jag har föreläsning där efter tio. Resten av dagen kommer sedan bestå av lunchmöte med min grupp och sedan två föreläsningar till. Känns inte speciellt roligt och jag känner mig verkligen super trött, förstår inte hur man kan vara trött även om man sovit. 
 
Man upptäcker lite annorlunda människor när man sitter i ett bibliotek, nyss var det en som bytte bord tre gånger för att bordet inte verkade 200 procent stabilt. Stackarn. Själv vill jag bara slippa trängas och känna lugn och ro. Ne nu blir det allvar och tillbaka till universitetsvärlden, ha en bra tisdag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress