Torsdag
Solen skiner nästan, jag sitter vid köksbordet och har kört igenom en tenta, ska påbörja nästa snart och försöka lära mig någonting av den. Tycker det är så himla tråkigt att plugga just nu och jag hör typ varenda led i mina kropp även fast jag inte rör mig, som att ljudet blir extra tydligt eller något just idag.
 
Mina planer för dagen är nog att sitta här stora delar av dagen, måste försöka lära mig så mycket det bara går eftersom att jag har tenta nästa fredag. Men tänkte även försöka gå ut och springa en sväng sen i eftermiddag eller ikväll efter maten, känner mig väldigt otränad just nu och fick världens mjölksyra i tisdags på hoppträningen. Inte bra med en otränad ryttare. Ridskolan är fortfarande isolerad och jag sätter inte min fot där även om jag går miste om en massa pengar men sånt är livet... 
 
Nu blir det back to pluggandet, ha en bra dag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress