Torsdagskväll
God kväll på er, sitter här med plugget bredvid mig och känner att jag ska ta och avrunda för ikväll. Har suttit med en hel tenta hela kvällen och det är inte alls roligt, hatar när det bara är fakta och inge rita. Kan bero på att jag har svårt med att bara trycka in en massa teorier i hjärnan, lär mig bättre när man gör något praktiskt och sedan förklarar vad man gör och vad som händer. 
 
Annars är jag väldigt trött om dagarna, helt död när jag vaknar vid sju. Idag när jag kom hem från Andreas och han åkte till skolan vid åtta gick jag och la mig och sov i två timmar innan jag tvingade upp mig själv, sen är jag trött typ hela dagen och det kanske är nu på kvällen, när det börjar mörkna som jag typ får energi igen. Jätte konstigt. Har i alla fall tvättat en hel del idag och försökt vika ihop det som hängt på tvättstället så nu är det stora högar med vikta kläder där inne, men det problemet får jag ta tag i en annan gång. Städade ihop lite i köket, rengjorde filtret i diskmaskinen för det var inte sådär jätte mysigt och diskade stekpannor. Hann även med att gå ut på altanen en sväng och bara ta det lugnt, lyssna på lite musik, när jag var less tog jag fram krattan från förrådet och krattade lite på framsidan där det har torkat upp. Resten av gräsmattan består just nu av vatten och en himla massa snö, hoppas verkligen att den försvinner snart. 
 
Imorrn har det lovat varmt ute, hela 17 grader och då hoppas jag det blir så också. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress