Barndop
Söndag och sista helgen i november, gud vad tiden flyger förbi känner jag, snart är det jul och jag längtar inte. Vet inte varför men känner mig lite anti mot julen, har börjat göra det de senaste åren, känns bara jobbigt på något sätt. 
 
Idag har jag i alla fall varit på barndop i kyrkan tillsammans med Andreas familj, det var deras kusins barn som döptes till Jon Levi Sebastian. As cool och lugn baby endast fyra månader gammal, men hur söt som helst. Sen stannade vi och fikade och pratade lite med deras släkt och nu sitter jag här hemma igen och är proppmätt av all smörgåstårta och vanlig tårta, kanske inte skulle ha ätit så mycket, haha. 
 
Ska ta och läsa igenom lite skolgrejer nu innan resten av familjen ska äta middag, men jag tror att jag skippar de hemmajgorda burgarna denna kväll.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress