Fredag
Fredag, fem plusgrader och ett rent hus. Nästan i alla fall. 
 
Tänkte kika in här en sväng innan jag söker fram lite artiklar till rapporten, är helt slut i kroppen. Dammtorkade och dammsög lite idag men det känns som att jag sprungit ett maraton, kan bero på att jag tränade igår kanske. Men annars är det inte så mycket på dagens agenda, åker till Andreas och sover där ikväll, egentligen skulle han ju åka till Sydafrika imorgon, men på grund av en massa redovisningar åker han på måndag istället och kommer hem måndagkväll veckan därpå. Har dock redan planerat att jobba lördag och söndagkväll då jag trodde att han skulle vara borta och jag hade inget annat för mig, men nu får han väl sitta hemma och plugga eller något.
 
Imorrni ska vi skjutsa hans föräldrar till flyget på morgonen, sedan ska vi nog ta en sväng på stan när affärerna öppnar. Känner att min hjärna inte riktigt fungerar, och meningsuppbyggnaden blir som den blir. Jag hoppas i alla fall att ni får en trevlig fredag och helg!
Cilla får stå för bilden i detta inlägg.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress